Wysłany: Pią Sty 29, 2016 14:07 Temat postu: Zarząd wspólnoty.
Witam, czy zarząd wspólnoty może wypowiedzieć się na temat nowej firmy która od 1 lutego ma administrować nasze osiedle czy nowa firma została już wybrana ?
Dołączył: Nie Gru 22, 2013 13:02 Posty: 40 Skąd: Gdańsk
Wysłany: Sob Sty 30, 2016 21:25 Temat postu: Re: Zarząd wspólnoty.
Witam, skąd posiada Pan informację, że firma administrująca osiedlem została zmieniona?
I kiedy zostali wybrani członkowie zarządu bo chyba nie jestem na bieżąco?
Wysłany: Sob Sty 30, 2016 23:18 Temat postu: Re: Zarząd wspólnoty.
Członkowie Zarządu zostali wybrani na październikowym zebraniu wspólnoty.
Na tym samym zebraniu podjęliśmy decyzję o wypowiedzeniu umowy o Zarządzanie Osiedlu Zielonemu. Zgodnie z umową był trzymiesięczny okres wypowiedzenia ze skutkiem na koniec miesiąca. Umowa została wypowiedziana w październiku, więc koniec tych 3 miesięcy przypada akurat na koniec stycznia.
Na tym samym zebraniu większość właścicieli upoważniła nowo wybrany Zarząd do wybrania w naszym imieniu nowego firmy administrującej.
W piątek Osiedle Zielone wysyłało maile że zakończyli współpracę z nami...
Wysłany: Nie Sty 31, 2016 0:38 Temat postu: Re: Zarząd wspólnoty.
Czy zarząd wybrał juz nowa firmę która zajmie sie administrowaniem osiedla ?? Jeśli tak to chętnie sie dowiem co to za firma ?? Mi osobiście stary administrator odpowiadał
Dołączył: Nie Gru 22, 2013 13:02 Posty: 40 Skąd: Gdańsk
Wysłany: Nie Sty 31, 2016 10:33 Temat postu: Re: Zarząd wspólnoty.
Skor tak się sprawy mają to ja bardzo proszę o podanie danych nowej firmy administrującj osiedlem. Osobę kontaktową, adres, tel itp. A ponieważ nie wszyscy na forum zaglądają to proponuję aby zarząd może wywiesił na klatkach taką informację?
Swoją drogą ani firma administrująca mi nie przeszkadzała ani zarząd nie był mi potrzebny ale coż: większość zdecydowała. Póki co zmiana dla mnie na minus bo skoro zarząd wybrał nową firmę to wypadałoby poinformować mieszkańców.
Dołączył: Nie Sty 31, 2016 10:32 Posty: 6 Skąd: halo tu ziemia
Wysłany: Nie Sty 31, 2016 10:45 Temat postu: Re: Zarząd wspólnoty.
Dokładnie.
Przez 3 miesiące nikt z zarządu nie znalazł czasu na poinformowanie WSZYSTKICH członków o wynikach zebrania, składzie zarządu, podjętych decyzjach? Nie wiecie, że to jest WASZ obowiązek?
Nie umieliście poprosić dotychczasowego zarządcy o umieszczenie takiej informacji choćby wśród rozliczeń?
Pytam o dane nowej firmy: adres, telefon, dane z KRS, wiarygodność fiansową i przede wszystkim REFERENCJE?
Z kim wcześniej firma współpracowała? Kogo obsługiwała? Na lile jest wiarygodna?
Kto to jest, na jakiej podstawie została wybrana? Czy wybór był dokonywany wśród kilku firm, czy była to jedna z góry wcześniej ustalona? Jakie były kryteria wyboru? Gdzie jest ich oferta, dlaczego jej nie widzimy? - może ktoś chciałby porównać,czy będą tańsi od poprzedniej firmy (coś takiego, jeśli dobrze pamiętam, było deklarowane, że można znaleźć tańszą obsługęi to zdaje się zdecydowało o rozwiązaniu współpracy z Zelonym)
DLACZEGO NIE MAMY DOTĄD TYCH INFORMACJI??? zaczyna się nowy miesiąc - niektórzy mają nadpłaty, inni niedopłaty - co mamy z nimi zrobić? Czy są pozakładane nowe konta? Załatwiono dokumentację?
Czy COKOLWIEK PRZEZ TE 3 MIECHY ZROBIONO, czy mam we własnym zakresie podpisać osobną umowę z GPEC Gdańsk na dostarczanie wody/ogrzewania, żeby mieć pewność, że nie zalegam z opłatami...
No i ciekawa jestem, czy zarząd będzie pracował za darmo, jak deklarowali pomysłodawcy...
I proszę o konkrety, bo podobnie jak poprzedni piszący też byłam zadowolona z poprzedniej administracji - WY jak na razie zaczynacie kiepsko... co najmniej kiepsko...
Ku....wa jak ja nienawidzę amatorszczyzny i braku przygotowania do tematu. Nic mnie tak chyba nie drażni, zwlaszcza gdy dotyczy to kwestii finansowych
P.S. Co ze sprzątaniem klatek i obejścia osiedla? Kwestie techniczne typu żarówki, awarie, nagłe małe naprawy, bieżąca amortyzacja? Co z wywózką śmieci? Popdpisaliście nowe umowy? [/list]
Wysłany: Nie Sty 31, 2016 12:04 Temat postu: Re: Zarząd wspólnoty.
Też bardzo chętnie dowiem się co się dzieje z naszym nowym administratorem ... Jeżeli ZARZĄD chciał rządzić samodzielnie to chyba wypadałoby zrobić zebranie i poinformować o tym co się dzieje i jakie kroki zostały podjęte w tym celu ... Dziś jest 31 stycznia i Osiedle Zielone przestaje działać, a o nowych administratorze ani widu ani słychu !!! A co z opłatami miesięcznymi, z rozliczeniami i ewentualnymi nadpłatami ????
Wysłany: Nie Sty 31, 2016 12:21 Temat postu: Re: Zarząd wspólnoty.
[bI stało się .[/b]
Jeszcze nic wielkiego się nie stało żeby natychmiast reagować.
A już nie wiadomo gdzie i do kogo.
Jak zaginą pieniądze przeznaczone na opłaty, to co zrobimy ?
Zaczniemy szukać zarządu.
Grupa osób pragnąca zmian doprowadziła do wybrania zarządu, który man wspólnocie właścicieli nie przedstawili się, ale już podjął decyzję o zmianie administratora.
Efekty już widać , co dalej strach pomyśleć.
A tak na marginesie spróbujcie teraz zwołać zebranie tak jak robiła to grupa pragnąca zmian. ( Powodzenia )
Proszę wszystkich właścicieli o zwrócenie szczególnej uwagi na działania zarządu , jak i nowo wybranego administratora jeśli takowy się pojawi.
Tłumaczenie zarządu jest zawsze takie samo.
Chcieliśmy dobrze i tanio.
Wysłany: Nie Sty 31, 2016 12:35 Temat postu: Re: Zarząd wspólnoty.
A moze by nam sie tak zarząd oficjalnie przedstawił ?? Nie wyszscy maja sposobność stawić sie na zebraniu !! A wypadało by pełniąc funkcje zarządu przedstawic sie oraz dać możliwość kontaktu ze sobą !!!Stary administrator wcale nie był bardzo drogi ale kto co lubi . Ja sie obawiam ze zamiast sobie poprawić sytuacje to osiągamy odwrotny skutek !!! Na razie widzę chaos i dezorganizację bo żadnych informacji oprócz tej o zakończeniu współpracy nie otrzymałam !!!
A wypadało by pełniąc funkcje zarządu przedstawic sie oraz dać możliwość kontaktu ze sobą
Wypadałoby?
Nie, TO JEST USTAWOWY OBOWIĄZEK zarządu wspólnoty - w ciągu 7 dni od podjęcia uchwały głosowanej w formie zbierania głosów POWIADOMIĆ PISEMNIE KAŻDEGO członka wspólnoty o wynikach głosowania, przedstawić - również w formie pisemnej - treść uchwały i uzyskać pisemne potwierdzenie, że każdy się z tym zapoznał...
To samo dotyczy innych decyzji - bardzo jestem np. ciekawa, w jaki sposób wypowiedziano umowę dotychczasowemu zarządcy - nowy zarząd miał takie widzimisię czy też podjęto uchwałę? W tym drugim wypadku ta sama sytuacja - 7 dni na pisemną informację bla, bla, bla...
A ponieważ wnosząc ze wszystkiego - członkowie zarządu mają w dupie tak mieszkańców jak i przepisy ustawy, to w zasadzie już od jakichś 2 miesięcy powinien u nas działać zarządca komisaryczny wyznaczony przez sąd. Macie, mam nadzieję, świadomość, że nie jest dla mnie problemem wystąpienie z takim wnioskiem do sądu i że to Wy - członkowie zarządu - poniesiecie tego koszty?
Znamienne swoją drogą, że kiedy zainteresowani byliście Państwo przejęciem sterów wspólnoty, to lataliście jak z pieprzem - a teraz od 3 miechów jakoś cisza dziwna. I widmo rychłych kłopotów na horyzoncie...
Rozmawiałam dziś z GPEC - faktury wystawiają nam 17/18 dzień miesiąca, płatność do 15 dni - czyli jutro lub pojutrze upływa termin zapłaty...
I pytania praktyczne - ktoś przejął od dotychczasowego admina naszą dokumentację finansową, sprawdził ją, był jakiś protokół przejęcia? To samo dotyczy części wspólnych, głównych liczników, stanu pomieszczeń gospodarczych, itd. Czy ktoś to formalnie przejął, sprawdził stan? Ma to na piśmie?
Czy istnieje formalny kontakt do zarządu - adres, telefon? Gdzie i w jaki sposób będzie przechowywana i zabezpieczona nasza dokumentacja (Ustawa o gromadzeniu, przechowywaniu i ochronie danych osobowych się kłania!) bo nie wyobrażam sobie, żeby np. kopie mojego aktu notarialnego, dane finansowe walały się w prywatnym mieszkaniu członka zarządu wspólnoty...
Czy uzyskamy wreszcie jakieś informacje, czy faktycznie mam szykować wniosek do sądu - podstawy są jak widać...
Nielubieidiotow- chętnie przyłącze sie to Twego wniosku !!:/ Jesli chodzi o nadpłaty i niedopłaty to dzwoniłam dziś do starej administracji i wszystko powinno przejść w takim stanie jaki był uwzględniony na rozliczeniu do nowego administratora . Numery kont bankowych rownież nie ulegają zmianie chyba ze NASZ ZARZĄD tak zadecyduje razem z nowych administratorem . Dostaniemy od Osiedla Zielonego jeszcze jedno rozliczenie końcowe na zakończenie współpracy . A Zarząd jak milczał tak milczy czyli nadal żyjemy w niewiedzy :/
Zarząd został przedstawiony na zebraniu, a forum nie jest miejscem do ustalania podejmowanych działań w ramach Zarządu, dlatego serdecznie zapraszamy Państwa na spotkanie na terenie nieruchomości, o którego terminie zostaną Państwo powiadomieni w najbliższym czasie.
Miła Pani Anno Szwedra/ członku zarządu, czy nie dotarł do Pani ani do pozostałych członków zarządu wspólnoty fakt, że treść owych trzech podjętych uchwał MIELIŚCIE USTAWOWY OBOWIĄZEK w ciągu 7 dni od ich podjęcia dostarczyć za pokwitowaniem odbioru każdemu z mieszkańców? Przekroczyliście termin o ile....? BARDZO proszę o gruntowne przestudiowanie ustawy, dobrze?
I proszę nie wyskakiwać z pouczeniem, od czegóż to jest a od czego nie to forum - swoim brakiem działania sami naraziliście się na to, że wytknięto Wam błędy publicznie...
I oczekuję jak najszybszego dostarczenia mi wspomnianych uchwał na piśmie. Naprawdę nie robicie nikomu łaski - to należy do waszych obowiązków.
Ostatnio zmieniony przez nielubieidiotow dnia Tue Feb 02, 2016 8:54, liczba edycji: 1
A'propos płatności:
Kwota bazowa tzw. zaliczki miesięcznej do uwzględniania nadpłaty/niedopłaty za luty 2016.
Mamy brać pod uwagę tę wyższą poprzedniego admina i nowy skoryguje w kolejnym miesiącu? Czy też nowy admin zdąży podać nam nowe wyliczenia tak, żeby można było dokonać na czas płatności (w domyśle... niższych )?
Pytam, bo podobno taniej miało być
Konta na pewno te same? Nie będzie niespodzianek?
Możesz pisać nowe tematy Możesz odpowiadać w tematach Możesz zmieniać swoje posty Możesz usuwać swoje posty Możesz głosować w ankietach
Portal www.MojeOsiedle.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi
zamieszczanych przez użytkowników serwisu. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo
lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną
lub cywilną.